Google Trends ➡️ cum folosesti corect acest tool?

Creative Station – Agentia ta de publicitate din Baia Mare

Ca sa vinzi trebuie sa stii ce vor clientii tai: afli asta sau nimeresti. Cine are „curaj” sa incerce a doua varianta, se rataceste fara sa afle ceva folositor.
Cum la Creative Station lucram pentru a ajunge la rezultate concrete, prin metode testate, mai intai, aflam ce vor clientii tai si apoi actionam. Alaturi de noi, mergi pe drumul care duce la rezultate peste asteptari!

  • E important sa afli din surse sigure ce vor clientii tai. Daca te lasi condus de instinct, s-ar putea sa gresesti.
    Poti incepe prin a intreba familia si prietenii ce parere au despre produsele sau serviciile pe care vrei sa le vinzi. Aici este punctul in care iti dai seama, sau ar trebui sa-ti dai seama ca de fapt trebuie sa testezi produsul la un numar mai mare de potentiali clienti. In general, de la cunoscuti primesti pareri subiective care nu te duc neaparat in directia buna.
  • Pe de alta parte, cand esti la alt nivel, intr-o pozitie de conducere intr-o firma, deciziile sunt luate în functie de schimbările care au loc: atat in cadrul firmei (angajati, apar produse noi, bugete, etc.) cat si in exterior (politica, sezon, etc.).

In online acum e mai simplu sa faci schimbari, sa implementezi campanii sau sa te promovezi in locurile potrivite pentru afacerea ta.
Google ne ofera cateva tool-uri care ne ajuta sa gasim cel mai bun mod de a le comunica clientilor nostri!

Google Trends

Daca ai un site pe o anumita nisa, este nevoie sa stii care este trendul pentru cuvintele cheie pe care le folosesti. Daca este vorba de o nisa noua poti sa vezi daca are potential in viitorul apropiat. Graficele din Google Trends iti ofera informatii gratuite, chiar de la oamenii carora vrei tu sa le vinzi! Daca utilizezi corect Google Trends afli cuvintele cheie pe care sa le folosesti pe site-ul, blogul sau in anunturile tale. Folosind cuvintele cheie potrivite site-ul tau ajunge in primele rezultate din motoarele de cautare.

  • Ce te faci cand ai mai multe forme ale cuvintelor?
  • Afla din continuarea articolului si urmareste pagina Creative Station pentru a fi la curent cu toate noutatile!

Tips&Tricks Conform Google Trends in anul 2016 cea mai cautata reteta in motorul de cautare Google era reteta „cocovan”.
Reteta frantuzeasca a suferit unele modificari in procesul de indexare. Acesta este doar unul dintre exemple si poate cel mai amuzant. Un caz asemanator este cuvantul minge/ mingie/ mince.
Fenomenul de adaptare fonetica a cuvintelor te poate incurca uneori. Inca un motiv pentru care ai nevoie de profesionistii de la agentia de publicitate din Baia Mare Creative Station!

Google Trends este instrumentul SEO care iti arata, in mod gratuit si sigur, popularitatea unui cuvant.

IMPORTANT! Exemplele de mai sus sunt rezultate din Google Trends care includ variante ale cuvintelor cu greseli de ortografie. Instrumentul considera fiecare varianta a cuvantului o cautare, chiar si cele scrise gresit. Cand folosesti acest tool trebuie sa iei in considerare, sinonime ale cuvintelor cheie si poti cauta si fraze scurte cum ar fi pantofi sport rosii/ pantofi sport/ sport fara pantofi, pentru a fi sigur ca alegi varianta corecta.

Practic, Google Trends iti ofera informatii utile despre modul in care oamenii cauta cuvintele in cel mai popular motor de cautare.
Cum sa utilizezi Google Trends

Presupunem ca esti comerciant de anvelope. Cum stii sa te promovezi in textele din social media, pe propriul site, blog sau pe platformele de vanzare?
Ai 3 variante ale cuvanului și trebuie sa o folosesti pe cea mai cautata! Anvelope, cauciucuri sau pneuri?

Intri pe Google Trends si analizezi graficul!

Publicitate, Marketing, Agentie de publicitate Creative Station Baia Mare

 

Cum sa folosesti Google Trends

In graficul din Google Trends poti vedea ca din 2004 pana in prezent, in Romania cele mai multe cautari au fost pentru cuvantul „anvelope”. De abia aici incepe munca pentru ca acum trebuie sa cauti popularitatea cuvintelor in functie de caracteristicile anvelopelor, de masina sau utilajele pentru care sunt fabricate si bineinteles in functie de sezon.

Tool-ul gratuit Google Trends te ajuta sa vezi interesul utilizatorilor pentru anumite cuvinte cheie. Daca folosesti corect Google Trends poti sa implementezi campanii care sa atraga o multime de clienti si sa iti aduca profit.

Un exemplu ca instinctul uneori ne poate incurca este cuvantul „gratis” sau „gratuit”. Marea majoritate ar spune ca este mai cautat cuvantul gratuit, dar rezultatul din Google Trends ne arata altceva!
Intra si tu, joaca-te cu variantele cuvintelor si vezi daca folosesti cuvintele potrivite! 🙂

Te-ar putea interesa si Marketing-ul, asa cum il vede Agentia de Publicitate Creative Station

Vrei rezultate peste asteptari? Avem solutia!

Contacteaza-ne si hai sa discutam despre proiectul tau!
Da-ne un telefon
Scrie-ne un email
Suntem sociabili