Reminder GDPR

Inca nu am aflat ce se intampla daca astrele nu se aliniaza intr-o zi de vineri 13, dar stim sigur ca din 25 mai 2018 ar fi trebuit sa ne aliniem cu totii la noile reglementari GDPR!

Datele cu caracter personal sunt vulnerabile in fata furtului sau abuzului. Constientizarea importantei reglementarilor, din luna mai a acestui an, are loc dupa declansarea mediatizatului scandal Cambridge Analytica şi Facebook.

Noi, cei de la firma de publicitate Creative Station suntem de parere ca nu era nevoie de acel incident ca sa acordam o mai mare importanta datelor cu caracter personal si politicii de confidentialitate.

Constientizarea importantei reglementarilor cu privire la protectia si securitatea datelor implica asigurarea ca factorii de decizie si persoanele cheie din organizatie sunt informate si isi asuma faptul ca legea deja a fost modificata in 25 mai 2018.

Suntem o agentie de publicitate care se informeaza si se implica in calitatea informatiilor care circula pe interenet si am observat ca nu toate firmele au reusit sa se alinieze noilor reglementari GDPR din 25 mai 2018.

Primul pas pentru a putea respecta normele GDPR este documentarea cu privire la datele cu caracter personal pe care firma ta le detine. Trebuie sa faci un inventar al datelor cu caracter persoanl pe care le deti si sa le evaluezi din cateva unghiuri foarte importante:

  • motivul pentru care le pastrezi
  • cum le-ai obtinut
  • de ce le-ai obtinut
  • cat timp le pastrezi
  • cat de sigura este criptarea/stocarea lor
  • daca le transmiti unei terte parti si pe ce baza o faci

Trebuie sa identifici baza legala pentru activitatea ta de prelucrare a datelor cu caracter personal. Este important sa respecti dreptul persoanelor fizice. Verifica procedurile de prelucrare pentru a te asigura ca sunt in conformitate cu drepturile pe care persoanele le au.

Sub incidenta GDPR persoanele au urmatoarele drepturi pe care trebuie sa le respecti:

Dreptul la acces.
Dreptul la stergere.
Dreptul la rectificari.
Dreptul de a obiecta.
Dreptul de a fi informat.
Dreptul la portabilitatea datelor.
Dreptul la restrictionarea procesarii.
Dreptul de a nu fi subiectul unor campanii de tip profiling.

Pentru a preveni incalcarea securitatii datelor cu caracter personal, trebuie sa te asiguri ca ai sistemele potrivite care functioneaza pentru a detecta o incalcare a protectiei datelor cu caracter personal.

Sfatul Creative Station este sa te adresezi unui jurist sau unor persoane avizate in acest subiect. Nu ai vrea sa faci erori sau sa omiti ceva.

Daca inca nu ai facut aceste demersuri, nu lasa 2019 sa te prinda cu „datorii”!

💭Spune-ne tu la cine ai apelat si cum ai trecut in conformitate cu GDPR?

Vrei rezultate peste asteptari? Avem solutia!

Contacteaza-ne si hai sa discutam despre proiectul tau!
Da-ne un telefon
Scrie-ne un email
Suntem sociabili